De successtory van
Jacomij.
Event experience van de hoogste klasse.
Recycling is their DNA. Recourses are limited, but the ideas of Jacomij not! Deze internationale organisatie is gespecialiseerd in de hoogwaardige verwerking van edelmetalen.
Het productaanbod en verwerkingsmethoden zijn innovatief en op hoogste niveau. Dit topteam van 45 mensen werkt dagelijks met hart en ziel voor het hoogste en meest innovatieve productaanbod, waardoor ze al decennia wereldwijd een groot aanzien hebben.
Next level event concept
650 (inter-) nationale gasten
Totaal beleving voor de gasten
Erik van den Heuvel.
Jacomij
Youngwise weet met de juiste dosis vitamine C & E (CREATIVITEIT & ENERGIE BOOST) ons bedrijf te motiveren het beste uit onszelf te halen, en daarom sinds jaar & dag ons op een unieke manier op de kaart te zetten.
Celebration is gold.
Strategie
Merkidentiteit . Merkstrategie . Propositie . Transitie
Het 50-jarig jubileum van deze wereldmarktspeler in de non-ferro metalen & minor metals recycling moest alle voorgaande evenementen overtreffen. Voor de 650 klanten vanuit de hele wereld staan de Jacomij events hoog aangeschreven: ‘dat wil je niet missen’. De lat lag hoog, zeker omdat we bij alle voorgaande evenementen de afgelopen 10 jaar al zulke grootse eventconcepten hadden neergezet. Het doel was duidelijk; alles overtreffen, buitengewoon verrassen, de trotsheid van 50 jaar tonen, onderscheidend zijn en vooral ook het familiegevoel overbrengen.
Midden tussen de eigen materialen van het bedrijf in een hal zo groots en hoog, was onze eventdome. Weergaloze acts vanuit de hele wereld stonden op 5 stages, kwamen uit de lucht en dansten op de muur. De robuuste bedrijfshal bouwden we om tot sprankelende evenement locatie. Onze eventstylisten richtten de grootse ruimte in tot een adembenemende feestzaal met mooie insta-waardige aankleding. De theaterdoeken, techniek, bijzondere decorbouw en grootse bloemdecoraties maakten de beleving af. De eventstyling moest zorgen voor de eerste wow-factor. Alles in de eventvormgeving was volgens het sparkle concept.
Vanaf binnenkomst van de gasten was het totale programma minutieus geregisseerd. Alle internationaal en/of award winning acts waren gecustomized. De JCMY show vertelde het verhaal van deze bijzondere organisatie en deze storyline werd ondersteund met op maat gemaakte content, geprojecteerd op waanzinnige projectieschermen van in totaal 50 meter.
De totale productie lag in handen van het team Youngwise. Voor de show maakten wij de beeldproductie met animaties. Ook werd de aftermovie door ons filmteam geproduceerd. In de aanloop naar het event toe hebben wij eveneens een pop-up uitnodiging gemaakt. De gasten konden zich inschrijven via de speciaal door ons ontwikkelde eventsite. Met deze eventsite kon men zich niet alleen inschrijven, maar kon als extra service ook een hotelkamer geboekt worden. Van A tot Z een productie waarin alle elementen van de live communicatie van Youngwise tot uiting kwamen en het was weer een groot feest om dit te mogen doen voor deze bijzondere opdrachtgever.
Het resultaat: de verwachtingen zijn wederom enorm overtroffen en we hebben de gasten meegenomen in een all over Jacomij beleving.
Studiowerk
Branding . Huisstijl
Eventsite
Uitnodiging
Uitnodigingstraject
Signing stage
Event content
Aftermovie