De successtory van

Dental Adviseurs.

Business with a smile.

Bij het starten van een mondzorgpraktijk komt flink wat kijken. Speciaal voor de startende dentalist staan de adviseurs klaar met tips & tricks, zodat het starten een succes wordt.

Het doel was om de starter in een vroeg stadium te spreken en hem te overtuigen met kennis en inzicht dat hij bij één van de ondernemers in de dental branche aan het goede adres is. Het resultaat is een leadgenererend informatieplatform, waar de ondernemers hun krachten hebben gebundeld en opereren als een team adviseurs. Binnen no time werden tientallen leadgenerating stappenplannen gedownload en volgden er concrete aanvragen.

Leadgenerend PDF, 40 keer gedownload in 4 maanden

Salesdoelstelling

Online campagnes met bereik van 41.600 in 4 maanden

Tim Rodenburg.

Dental Adviseurs

Het platform is een krachtige tool voor bekendheid in de markt en om op een vroeg stadium in contact te komen met een starter.

Lead generator
voor de
dental world.

Strategie

Merkidentiteit . Merkstrategie . Propositie . Transitie

De simpele vraag ‘hoe bereiken we de startende dentalist?’ leidde tot een impact marketingstrategie met een heldere boodschap en helder doel, namelijk: leads genereren. We hebben van de verschillende ondernemers een expertteam gemaakt die klaar staat voor de starter. Door veel waardevolle content te delen, wordt er vertrouwen gewekt. Een relatie is opgebouwd uit vertrouwen en dit is wat de ondernemer geeft aan de starter. De key focus is het aanvragen van een stappenplan waarna de salesfunnel start.

Studiowerk

Branding . Huisstijl

De brandvoice is kleurrijk met een smile en direct is duidelijk dat de mondzorg wordt aangesproken, waarbij alle kleuren de expertgebieden symboliseren.

Activatie

Werving . Salescampagne . Leadgeneration . Conversie

Leadgenerator

Het doel van de website is de bezoeker het stappenplan te laten downloaden. Dit is onze leadgenerator en zo zijn de geïnteresseerden voor ons zichtbaar en komen zij terecht in de salesfunnel.

Online marketingcampagne

Om bezoekers te trekken op je website is het belangrijk dat je een zo hoog mogelijk bereik hebt onder je doelgroep. De online marketingcampagne op Instagram, Facebook & LinkedIn hebben een waanzinnig bereik opgeleverd, waarbij we direct resultaat zagen in de bezoekersaantallen op de website en een verhoging in het aantal downloads van het stappenplan.

Dental Event

Meet the experts live en leer alles wat je moet weten voor het starten van een praktijk. De promotie van dit event zorgt voor een uitverkochte zaal en dit is de kans om de experts en geïnteresseerden met elkaar kennis te laten maken. De belofte is dat de dentalisten mega veel leren en hun vragen kunnen stellen.

Behaal je doelen met ons stappenplan.

Met onze bewezen effectieve aanpak behaal je je ambities, boek je meetbare successen en ga je voor resultaat.

Website De customer journey hebben we verwerkt in de route die je aflegt op de website. Antwoord op vele vragen, inzicht in de aanpak en de stralende smile van het team van adviseurs die er zijn om je te helpen. Je navigeert heel eenvoudig door de verschillende vakgebieden en door de zoekfunctie kun je makkelijk het onderwerp vinden wat je zoekt. De content is verrijkt met artikelen, videoblogs en ervaringsdeskundigen.

Bekijk ook onze andere cases.

Food & Fun Street Fair.

David de Bruin

Het World Food Center is de hotspot in de wereld als het gaat om food. Deze plek in de silicon valley of food is de magneet voor food-bedrijven, kenniscentra, onderwijs, overheden en consumenten. Een inspirerende plek waar mensen werken, beleven en wonen.

PBC Group.

Bart Gerritsen

De experts van PBC Group weten als geen ander hoe belangrijk klantgerichte communicatie en servicevaardigheden zijn. Door hun unieke aanpak en innovatieve trainingen halen ze het beste uit teams naar boven. Met een gemiddelde klanttevredenheid van 98% bewijst PBC Group keer op keer dat topteams niet geboren worden, maar getraind.

Bos Dynamics.

Cor-Albert Bos

Deze dynamische logistiek dienstverlener is letterlijk een verlengstuk voor haar opdrachtgevers. Met 100 enthousiaste medewerkers werkt Bos Dynamics dagelijks in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Zwitserland en Engeland. De lat ligt hoog als het gaat om performance, automatisering en kwaliteit.

Contact.

Wil je weten hoe jij je doel kan bereiken? Creatieve ideeën met resultaat? Laat je gegevens achter en we bellen je voor een afspraak!