De successtory van

Crossbow Coffee.

Koffie voor bedrijven met smaak .

Goede koffie is de kickstarter van een werkdag en de energiemotor binnen elk bedrijf. Met een eigen melange aan zelf gebrande koffiebonen is Crossbow Coffee de beste keus voor bedrijven die gaan voor kwaliteit.

Onze opdracht was het realiseren van een ijzersterke merkidentiteit die ervoor zorgt dat de sales optimaal kan renderen. En het resultaat mag er wezen: als snelst groeiend zakelijk koffiebedrijf zetten zij waanzinnige omzetten neer.

Ijzersterke merkidentiteit

Snelst groeiende zakelijke koffiebedrijf

Marketing met salesdoel

Henk van der Weijden.

Crossbow Coffee

Toen ik jaren geleden het koffiebedrijf heb overgenomen, ben ik direct samen gaan werken met Youngwise. Ik hou van snel schakelen en het meedenken in de business. Alles wat we doen moet goed zijn en effect hebben in mijn sales. Voor minder doe ik het niet en dat is waar wij elkaar in vinden.

Branding en impact met zakelijke koffie.

Strategie

Merkidentiteit . Merkstrategie . Propositie . Transitie

Vanaf scratch hebben we het merk Crossbow Coffee neergezet. Van naam, ontwerplogo tot alle visuele uitingen die daarop volgenden. Ons doel was een sterk zakelijk merk neer te zetten dat opvalt in de markt. De brandvoice is zakelijk chique met een zeer toegankelijk karakter. Een brand identiteit waar je niet omheen kan, en dat is exact wat is gerealiseerd.

Studiowerk

Branding . Huisstijl

De website is speciaal ontworpen en op maat gemaakt voor Crossbow Coffee. Behalve de informatieve pagina’s met alle informatie over het bedrijf en de koffie, is er een systeem ontwikkeld waarin alle koffiemachines met bijbehorende eigenschappen terugkomen. Voor Crossbow Coffee gemakkelijk te beheren en voor de potentiële klant een handige tool waarmee snel een passende machine gevonden kan worden.

Activatie

Werving . Salescampagne . Leadgeneration . Conversie

Coffee experience

Online marketing

Behaal je doelen met ons stappenplan.

Met onze bewezen effectieve aanpak behaal je je ambities, boek je meetbare successen en ga je voor resultaat.

Bekijk ook onze andere cases.

Van de Hoef Logistiek.

Johnny Bos

Als specialist in service transport, vervoeren de toppers van Van de Hoef Logistiek alle buitenmaatse stukgoederen alsof het van henzelf is. De hoge service en snelle afhandeling, daar staan ze om bekend. Net zoals de vriendelijkheid van de chauffeur; zij zijn immers de laatste schakel tot de klant.

NEON.

Een netwerk voor en door ondernemers

NEON is het netwerk voor en door ondernemers en bedrijven in de agro en food: van bakkers tot pluimveehouders en van kennisinstituten tot producenten. NEON gelooft dat een netwerk met aandacht voor ondernemerschap en het leren van elkaar de sector als geheel sterker maakt.

Food & Fun Street Fair.

David de Bruin

Het World Food Center is de hotspot in de wereld als het gaat om food. Deze plek in de silicon valley of food is de magneet voor food-bedrijven, kenniscentra, onderwijs, overheden en consumenten. Een inspirerende plek waar mensen werken, beleven en wonen.

Contact.

Wil je weten hoe jij je doel kan bereiken? Creatieve ideeën met resultaat? Laat je gegevens achter en we bellen je voor een afspraak!