De successtory van
Food & Fun Street Fair.
Enjoy the fun.
Het World Food Center is de hotspot in de wereld als het gaat om food. Deze plek in de silicon valley of food is de magneet voor food-bedrijven, kenniscentra, onderwijs, overheden en consumenten. Een inspirerende plek waar mensen werken, beleven en wonen.
Het gebied is nog volop in beweging en er staat veel te gebeuren. Daarom werd speciaal voor de bewoners op het World Food Center en de lokale inwoners van de omliggende gemeenten werd een event georganiseerd om ze in deze experience mee te nemen en daarmee verbinding te creëren. Zonder publiek is het geen event en de organisatie zou voor deze eerste keer tevreden zijn met een opkomst van 750 mensen. Het werden er meer dan 3.000 en dat zorgde voor een fantastische sfeer!
250% meer bezoekers
Mega bereik van 57.000 mensen
Offline & online campagnes
David de Bruin.
Food & Fun Street Fair
Wij zijn meer dan tevreden! Er zijn zoveel bezoekers gekomen, hiervan hadden we zelfs niet kunnen dromen. En de bezoekers die er kwamen waren ook precies de doelgroep waarvan we hoopte dat er zou komen. Alle complimenten aan jullie voor de ingezette marketing!”
World food goes local.
Strategie
Merkidentiteit . Merkstrategie . Propositie . Transitie
Als specialist in marketing en events werd onze expertise gevraagd voor het opzetten van een aansprekende eventbranding en de promotiecampagne. Dat hebben we gedaan met een doorloopsnelheid van een Formule 1 wagen. In vier weken tijd hebben wij voor dit splinternieuwe event alle communicatie- & promotiemiddelen opgetuigd. Want zodra wij een deadline krijgen, staat alles op scherp en geven we gas. Vrooommmm…!
De naam Food en Fun Street Fair was al snel geboren en hebben we als een razende het logo en de website www.foodenfunede.nl ontwikkeld. Vervolgens hebben we binnen no time alle communicatiemiddelen opgetuigd om Food en Fun multimediaal te promoten. Abri’s in bushokjes, digiborden, posterborden, paginagrote advertenties in de lokale kranten, nieuwsbrieven en opvallende social media campagnes met een mega bereik van 57.000 mensen. Onze event-marketingmachine draaide op volle toeren en met resultaat; de target is met 250% overtroffen!
Studiowerk
Branding . Huisstijl
Eventbranding
Website
Communicatiedrager
Social media