De successtory van

Food & Fun Street Fair.

Enjoy the fun.

Het World Food Center is de hotspot in de wereld als het gaat om food. Deze plek in de silicon valley of food is de magneet voor food-bedrijven, kenniscentra, onderwijs, overheden en consumenten. Een inspirerende plek waar mensen werken, beleven en wonen.

Het gebied is nog volop in beweging en er staat veel te gebeuren. Daarom werd speciaal voor de bewoners op het World Food Center en de lokale inwoners van de omliggende gemeenten werd een event georganiseerd om ze in deze experience mee te nemen en daarmee verbinding te creëren. Zonder publiek is het geen event en de organisatie zou voor deze eerste keer tevreden zijn met een opkomst van 750 mensen. Het werden er meer dan 3.000 en dat zorgde voor een fantastische sfeer!

250% meer bezoekers

Mega bereik van 57.000 mensen

Offline & online campagnes

David de Bruin.

Food & Fun Street Fair

Wij zijn meer dan tevreden! Er zijn zoveel bezoekers gekomen, hiervan hadden we zelfs niet kunnen dromen. En de bezoekers die er kwamen waren ook precies de doelgroep waarvan we hoopte dat er zou komen. Alle complimenten aan jullie voor de ingezette marketing!”

World food goes local.

Strategie

Merkidentiteit . Merkstrategie . Propositie . Transitie

Als specialist in marketing en events werd onze expertise gevraagd voor het opzetten van een aansprekende eventbranding en de promotiecampagne. Dat hebben we gedaan met een doorloopsnelheid van een Formule 1 wagen. In vier weken tijd hebben wij voor dit splinternieuwe event alle communicatie- & promotiemiddelen opgetuigd. Want zodra wij een deadline krijgen, staat alles op scherp en geven we gas. Vrooommmm…!

De naam Food en Fun Street Fair was al snel geboren en hebben we als een razende het logo en de website www.foodenfunede.nl ontwikkeld. Vervolgens hebben we binnen no time alle communicatiemiddelen opgetuigd om Food en Fun multimediaal te promoten. Abri’s in bushokjes, digiborden, posterborden, paginagrote advertenties in de lokale kranten, nieuwsbrieven en opvallende social media campagnes met een mega bereik van 57.000 mensen. Onze event-marketingmachine draaide op volle toeren en met resultaat; de target is met 250% overtroffen!

Studiowerk

Branding . Huisstijl

Eventbranding

Website

Communicatiedrager

Social media

Behaal je doelen met ons stappenplan.

Met onze bewezen effectieve aanpak behaal je je ambities, boek je meetbare successen en ga je voor resultaat.

Bekijk ook onze andere cases.

Van de Hoef Logistiek.

Johnny Bos

Als specialist in service transport, vervoeren de toppers van Van de Hoef Logistiek alle buitenmaatse stukgoederen alsof het van henzelf is. De hoge service en snelle afhandeling, daar staan ze om bekend. Net zoals de vriendelijkheid van de chauffeur; zij zijn immers de laatste schakel tot de klant.

Crossbow Coffee.

Henk van der Weijden

Goede koffie is de kickstarter van een werkdag en de energiemotor binnen elk bedrijf. Met een eigen melange aan zelf gebrande koffiebonen is Crossbow Coffee de beste keus voor bedrijven die gaan voor kwaliteit.

De Vree & Sliepen.

Ted van der Netten van Stigt

Bouwen op het hoogste niveau, dat is wat De Vree en Sliepen doet in de regio Rivierenland. Of ze nu nieuwbouw realiseren of een bestaand gebouw renoveren, alles is van waarde en dat doen zij al vanaf 1889 met hart en ziel.

Contact.

Wil je weten hoe jij je doel kan bereiken? Creatieve ideeën met resultaat? Laat je gegevens achter en we bellen je voor een afspraak!