De successtory van
Bos Dynamics.
Partnership in logistics.
Deze dynamische logistiek dienstverlener is letterlijk een verlengstuk voor haar opdrachtgevers. Met 100 enthousiaste medewerkers werkt Bos Dynamics dagelijks in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Zwitserland en Engeland. De lat ligt hoog als het gaat om performance, automatisering en kwaliteit.
Wanneer de aanvragen blijven binnenkomen, maar je kunt de juiste medewerkers niet vinden, dan heb je als bedrijf een groot probleem. Met onze employee marketing aanpak zijn we erin geslaagd om direct nieuwe medewerkers aan te trekken. En omdat de markt het vraagt, blijven wij dagelijks doorgaan met het vinden van de juiste mensen. Zo hebben we voor Bos Dynamics 5 nieuwe collega’s gevonden in een maand tijd!
Employee branding
Succesvolle campagnes
5 nieuwe collega’s in 1 maand

Cor-Albert Bos.
Bos Dynamics

Wat Youngwise heeft gedaan in korte tijd is geweldig. Vanaf het moment dat de campagnes startte kwamen vele sollicitaties binnen en konden we de juiste mensen aannemen. Daarmee was in een uitdagende tijd de bedrijfscontinuïteit verdergaand gewaarborgd.

Employee marketing met super resultaat.
Strategie
Merkidentiteit . Merkstrategie . Propositie . Transitie
Voor een goede employee marketingcampagne is het belangrijk dat de nieuwe collega’s enthousiast worden om te werken bij Bos Dynamics. Deze unieke employee points hebben we multimediaal ingezet om de doelgroep te trekken voor de verschillende functies.
Studiowerk
Branding . Huisstijl
Employee website
Teksten
Fotografie
Film
Activatie
Werving . Salescampagne . Leadgeneration . Conversie
Online marketingcampagne
De doelgroep was goed te vinden op social media. Met de employeevideos konden we precies de juiste markt en mensen aanspreken die bij Bos Dynamics passen. Uniek, gedurfd en klaar om verschil te maken. Met een flinke dosis plezier natuurlijk. De humorvolle video's hadden een supergroot bereik op de socials, zoals TikTok en Instagram. De grootste reactie kregen we op de retargeting campagne; mensen die al eens interesse hadden getoond werden daar op een leuke manier aangespoord om te solliciteren. Met een goed resultaat!
Behaal je doelen met ons stappenplan.
Met onze bewezen effectieve aanpak behaal je je ambities, boek je meetbare successen en ga je voor resultaat.


Bekijk ook onze andere cases.
De Pelletman.
Johnny Bos
Pelletkachels zijn ideaal voor de koude wintermaanden. Met de Zweedse pelletkorrels van de Pelletman ben je verzekerd van A1 topkwaliteit. Het beste naaldhout zorgt voor een langere verbrandingsduur en minder rookontwikkeling. Zo zorgen zij dat iedereen er lekker warmpjes bij zit.
NEON.
Een netwerk voor en door ondernemers
NEON is het netwerk voor en door ondernemers en bedrijven in de agro en food: van bakkers tot pluimveehouders en van kennisinstituten tot producenten. NEON gelooft dat een netwerk met aandacht voor ondernemerschap en het leren van elkaar de sector als geheel sterker maakt.