De successtory van

VST Telecom & ICT.

Specialisten in bereikbaarheid.

Weten waar het in het maken van contact echt om draait; het aangaan van een betrouwbare verbinding met elkaar. Dat is waarom VST zorgt voor de best bereikbare werkplek op het gebied van zakelijke telefonie, ICT-diensten en het inrichten ervan. Als excellent partner van KPN zorgen zij voor dienstverlening en service op het hoogte niveau.

Al jaren staat VST aan de top als het gaat om zakelijke bereikbaarheid en hebben zij toonaangevende klanten. Voor velen stond VST enkel bekend om de telefonie. Toch is ICT en werkplek inrichting een belangrijke pijler in de organisatie. Daar hebben we verandering aangebracht en mét direct effect op de upsale.

Glossy businessmagazine

2.000 magazines

Direct upsale

Wim van Silfhout.

VST Telecom & ICT

Ik ben blij met het resultaat en wat ik vooral belangrijk vind is wat de mensen ervan vinden. Ik heb alleen maar positieve geluiden gehoord en het heeft gezorgd dat we onze klanten op een voetstuk hebben gezet en onze volledige dienstverlening hebben kunnen presenteren.

Showcase the success.

Strategie

Merkidentiteit . Merkstrategie . Propositie . Transitie

Tijdens onze brainstorm met VST ontdekten we dat het beste middel om de bestaande klanten, het team en de dienstverlening tot uiting te laten komen een glossy magazine zou zijn. De sterke persoonlijkheid van het merk, de connectie met KPN, het warme contact met de relaties en het vakkundige team konden we in deze lifestyle glossy volledig laten floreren. Met een enorm bereik en leesdichtheid is het magazine een succes geworden.

Studiowerk

Branding . Huisstijl

Magazine design

De studio heeft een 56 pagina’s tellend glossy magazine opgemaakt waarbij elk artikel als nieuw aanvoelt maar het gehele magazine wel dezelfde stijl is.

Teksten

Een lekker te lezen magazine en geen verkooppraatje, dat was het doel. Alle teksten zijn geredigeerd en hebben een vlotte stijl gekregen.

Fotografie

Alle geïnterviewde zijn vastgelegd op beeld. Mooie sfeerbeelden zorgde ervoor dat het magazine af was.

Behaal je doelen met ons stappenplan.

Met onze bewezen effectieve aanpak behaal je je ambities, boek je meetbare successen en ga je voor resultaat.

Bekijk ook onze andere cases.

NEON.

Een netwerk voor en door ondernemers

NEON is het netwerk voor en door ondernemers en bedrijven in de agro en food: van bakkers tot pluimveehouders en van kennisinstituten tot producenten. NEON gelooft dat een netwerk met aandacht voor ondernemerschap en het leren van elkaar de sector als geheel sterker maakt.

Progenta.

Marijn van Dijkhuizen & Monique Zuure

Deze vloerspecialisten staan ruim 30 jaar aan de absolute top als het gaat om optimaal onderhouden van vloeren wereldwijd. De innovatieve aanpak van Progenta zorgt ervoor dat een vloer 5 tot 7 jaar langer meegaat en is dus enorm duurzaam.

Crossbow Coffee.

Henk van der Weijden

Goede koffie is de kickstarter van een werkdag en de energiemotor binnen elk bedrijf. Met een eigen melange aan zelf gebrande koffiebonen is Crossbow Coffee de beste keus voor bedrijven die gaan voor kwaliteit.

Contact.

Wil je weten hoe jij je doel kan bereiken? Creatieve ideeën met resultaat? Laat je gegevens achter en we bellen je voor een afspraak!