Services.

Strategie

De successtory van

De Pelletman.

Zweedse topkwaliteit .

Pelletkachels zijn ideaal voor de koude wintermaanden. Met de Zweedse pelletkorrels van de Pelletman ben je verzekerd van A1 topkwaliteit. Het beste naaldhout zorgt voor een langere verbrandingsduur en minder rookontwikkeling. Zo zorgen zij dat iedereen er lekker warmpjes bij zit.

De verkoop van de pelletkorrels gebeurt online. Voor een optimale verkoop moet je zichtbaar zijn en moeten de korrels eenvoudig te bestellen zijn. Vanaf de lancering gingen de verkoopcijfers door het dak en vlogen de korrels als warme pakketten over de toonbank.

Slimme strategie

Conversie webshop

Succesvolle online campagnes

Johnny Bos.

De Pelletman

Wat Youngwise heeft opgezet voor ons is echt geweldig. Ze wisten precies hoe ze deze concurrerende markt moesten benaderen. Ze schoten met de campagnes echt met scherp. Na de lancering van de nieuwe webshop waren we regelmatig leeg en moesten we alle zeilen bijzetten om aan de vraag te voldoen.

Webshop on fire.

Strategie

Merkidentiteit . Merkstrategie . Propositie . Transitie

Met een heldere salesdoelstelling hebben we de verkoopstrategie vormgegeven. De concurrentieanalyse gaf ons inzicht in de kansen in de markt. Want voor de consument maakt het niet uit waar ze kopen als ze maar het beste product en de beste prijs hebben. Met dit gegeven is de propositie uitgewerkt, is de webshop gebouwd en zijn we een stevige onlinecampagne gaan draaien. Voor iedere webshop geldt dat de recurrency hoog moet zijn en dit hebben we gerealiseerd met de e-mailfunnel.

Studiowerk

Branding . Huisstijl

Webshop

Design

Activatie

Werving . Salescampagne . Leadgeneration . Conversie

Online marketing (A/B, kanalen, retargeting)

De gekozen onlinestrategie hebben we eerst getest. Door A/B testen uit te voeren op social media wisten we zeker waar de doelgroep op aan gaat. Deze campagnes hebben we groots uitgevoerd en daarbij mogen retargetingcampagnes niet ontbreken. Mensen die interesse heeft getoond in het product krijgen nog een advertentie te zien om ze over de drempel te krijgen.

E-mailmarketing

Na aankoop van de pellets krijgt de koper een aantal informatieve mails waar zij echt wat aan hebben. Naast handige informatie, heeft het ook een salesdoel. Zo werd de mailfunnel een mooi conversiemachine met een conversiepercentage van 6%!

Behaal je doelen met ons stappenplan.

Met onze bewezen effectieve aanpak behaal je je ambities, boek je meetbare successen en ga je voor resultaat.

Bekijk ook onze andere cases.

De Vree & Sliepen.

Ted van der Netten van Stigt

Bouwen op het hoogste niveau, dat is wat De Vree en Sliepen doet in de regio Rivierenland. Of ze nu nieuwbouw realiseren of een bestaand gebouw renoveren, alles is van waarde en dat doen zij al vanaf 1889 met hart en ziel.

Crossbow Coffee.

Henk van der Weijden

Goede koffie is de kickstarter van een werkdag en de energiemotor binnen elk bedrijf. Met een eigen melange aan zelf gebrande koffiebonen is Crossbow Coffee de beste keus voor bedrijven die gaan voor kwaliteit.

Food & Fun Street Fair.

David de Bruin

Het World Food Center is de hotspot in de wereld als het gaat om food. Deze plek in de silicon valley of food is de magneet voor food-bedrijven, kenniscentra, onderwijs, overheden en consumenten. Een inspirerende plek waar mensen werken, beleven en wonen.

Contact.

Wil je weten hoe jij je doel kan bereiken? Creatieve ideeën met resultaat? Laat je gegevens achter en we bellen je voor een afspraak!