De successtory van
De Pelletman.
Zweedse topkwaliteit .
Pelletkachels zijn ideaal voor de koude wintermaanden. Met de Zweedse pelletkorrels van de Pelletman ben je verzekerd van A1 topkwaliteit. Het beste naaldhout zorgt voor een langere verbrandingsduur en minder rookontwikkeling. Zo zorgen zij dat iedereen er lekker warmpjes bij zit.
De verkoop van de pelletkorrels gebeurt online. Voor een optimale verkoop moet je zichtbaar zijn en moeten de korrels eenvoudig te bestellen zijn. Vanaf de lancering gingen de verkoopcijfers door het dak en vlogen de korrels als warme pakketten over de toonbank.
Slimme strategie
Conversie webshop
Succesvolle online campagnes
Johnny Bos.
De Pelletman
Wat Youngwise heeft opgezet voor ons is echt geweldig. Ze wisten precies hoe ze deze concurrerende markt moesten benaderen. Ze schoten met de campagnes echt met scherp. Na de lancering van de nieuwe webshop waren we regelmatig leeg en moesten we alle zeilen bijzetten om aan de vraag te voldoen.
Webshop on fire.
Strategie
Merkidentiteit . Merkstrategie . Propositie . Transitie
Met een heldere salesdoelstelling hebben we de verkoopstrategie vormgegeven. De concurrentieanalyse gaf ons inzicht in de kansen in de markt. Want voor de consument maakt het niet uit waar ze kopen als ze maar het beste product en de beste prijs hebben. Met dit gegeven is de propositie uitgewerkt, is de webshop gebouwd en zijn we een stevige onlinecampagne gaan draaien. Voor iedere webshop geldt dat de recurrency hoog moet zijn en dit hebben we gerealiseerd met de e-mailfunnel.
Studiowerk
Branding . Huisstijl
Webshop
Design
Activatie
Werving . Salescampagne . Leadgeneration . Conversie
Online marketing (A/B, kanalen, retargeting)
De gekozen onlinestrategie hebben we eerst getest. Door A/B testen uit te voeren op social media wisten we zeker waar de doelgroep op aan gaat. Deze campagnes hebben we groots uitgevoerd en daarbij mogen retargetingcampagnes niet ontbreken. Mensen die interesse heeft getoond in het product krijgen nog een advertentie te zien om ze over de drempel te krijgen.
E-mailmarketingNa aankoop van de pellets krijgt de koper een aantal informatieve mails waar zij echt wat aan hebben. Naast handige informatie, heeft het ook een salesdoel. Zo werd de mailfunnel een mooi conversiemachine met een conversiepercentage van 6%!
Behaal je doelen met ons stappenplan.
Met onze bewezen effectieve aanpak behaal je je ambities, boek je meetbare successen en ga je voor resultaat.
Bekijk ook onze andere cases.
De Pelletman.
Johnny Bos
Pelletkachels zijn ideaal voor de koude wintermaanden. Met de Zweedse pelletkorrels van de Pelletman ben je verzekerd van A1 topkwaliteit. Het beste naaldhout zorgt voor een langere verbrandingsduur en minder rookontwikkeling. Zo zorgen zij dat iedereen er lekker warmpjes bij zit.
Bos Dynamics.
Cor-Albert Bos
Deze dynamische logistiek dienstverlener is letterlijk een verlengstuk voor haar opdrachtgevers. Met 100 enthousiaste medewerkers werkt Bos Dynamics dagelijks in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Zwitserland en Engeland. De lat ligt hoog als het gaat om performance, automatisering en kwaliteit.
VST Telecom & ICT.
Wim van Silfhout
Weten waar het in het maken van contact echt om draait; het aangaan van een betrouwbare verbinding met elkaar. Dat is waarom VST zorgt voor de best bereikbare werkplek op het gebied van zakelijke telefonie, ICT-diensten en het inrichten ervan. Als excellent partner van KPN zorgen zij voor dienstverlening en service op het hoogte niveau.