De successtory van

Ziekenhuis Gelderse Vallei.

Beweging in het ziekenhuis.

Het gerenommeerde Ziekenhuis Gelderse Vallei gevestigd in het de Foodvalley Regio, is koploper op het gebied van voeding, beweging en slaap. Dagelijks geven zij met alle teams en afdelingen de meest optimale zorg en dat doen zij met liefde.

Na lang verbouwen was het tijd om de nieuwe OK feestelijk te openen. Deze gelegenheid werd tevens aangegrepen om op een ludieke manier nieuwe medewerkers te werven. Het doel was om 150 werkzoekenden aan te trekken, maar dit werd vele malen overtroffen met een waanzinnige opkomst van 800 mensen. Vele succesvolle kandidaten solliciteerden en evenzoveel vacatures werden in gevuld. Een daverend succes!

Ruim 400 mensen hebben gesolliciteerd

Succesvolle matches

Offline & online campagnes

Edwin Schrass.

Ziekenhuis Gelderse Vallei

Wij hebben als Ziekenhuis Gelderse Vallei in een vrij korte periode intensief samengewerkt met Youngwise om onze banenmarkt en de OK-opening te realiseren. Dankzij deze inspirerende en vooral fijne samenwerking zijn beide evenementen zeer succesvol verlopen! De samenwerking heeft voor beide partijen waardevolle leerpunten opgeleverd. We kijken vol trots terug op zowel de succesvolle banenmarkt als de opening van ons nieuwe OK-complex.

Spraakmakende opkomst.

Strategie

Merkidentiteit . Merkstrategie . Propositie . Transitie

Ons primaire doel was een zo groot mogelijke opkomst te genereren. Daarvoor hebben we werkelijk alles uit te de kast gehaald. Om te beginnen, met een verrassend concept, namelijk: de omgekeerde banenmarkt met een festival look uitstraling.

Tijdens de banenmarkt gingen de afdelingen op workdate bij de nieuwe collega. De hoge opkomst is gerealiseerd met een volledig uitgekiend marketingplan, waarbij we hebben gekozen voor een multimediale werving.

Denk aan de strategische inzet van social advertisement, abri’s, digiborden en krantenadvertenties. Met een easy acces aanmeldingstool wisten we vooraf dat het een succes zou worden en dat de catering opgevoerd kon worden. Van eventconcept, inrichting, catering, eventsigning tot aan de promotiecampange, alles was in goede handen van onze marketing & eventexperts.

Activatie

Werving . Salescampagne . Leadgeneration . Conversie

De banenmarkt van Ziekenhuis Gelderse Vallei waarbij het ziekenhuis bij jou solliciteert. Net even anders dan een gewone banenmarkt. Zo ontvingen de bezoekers een motivatiebrief van het ziekenhuis en je kon op luchtige manier kennis maken met je nieuwe collega’s tijdens een workdate.

We hebben alles uit de kast gehaald om de banenmarkt in de spotlight te zetten. Van social media advertenties, abri’s, krantenadvertenties tot digiborden, je kon er niet meer omheen. De inzet is goed beloond, er zijn ruim 800 bezoekers geweest waarvan er nu al succesvolle matches zijn gemaakt! En daar doen we het natuurlijk voor.

Behaal je doelen met ons stappenplan.

Met onze bewezen effectieve aanpak behaal je je ambities, boek je meetbare successen en ga je voor resultaat.

Bekijk ook onze andere cases.

NEON.

Een netwerk voor en door ondernemers

NEON is het netwerk voor en door ondernemers en bedrijven in de agro en food: van bakkers tot pluimveehouders en van kennisinstituten tot producenten. NEON gelooft dat een netwerk met aandacht voor ondernemerschap en het leren van elkaar de sector als geheel sterker maakt.

Jacomij.

Erik van den Heuvel

Recycling is their DNA. Recourses are limited, but the ideas of Jacomij not! Deze internationale organisatie is gespecialiseerd in de hoogwaardige verwerking van edelmetalen.

Van de Hoef Logistiek.

Johnny Bos

Als specialist in service transport, vervoeren de toppers van Van de Hoef Logistiek alle buitenmaatse stukgoederen alsof het van henzelf is. De hoge service en snelle afhandeling, daar staan ze om bekend. Net zoals de vriendelijkheid van de chauffeur; zij zijn immers de laatste schakel tot de klant.

Contact.

Wil je weten hoe jij je doel kan bereiken? Creatieve ideeën met resultaat? Laat je gegevens achter en we bellen je voor een afspraak!