De successtory van
Restore.
Een tweede leven voor tweedehands spullen.
Iedereen met een duurzame gedachte, mensen met een kleine beurs of unieke koopjesjagers kent Restore. De plek waar spullen een tweede leven krijgen en waar werkgelegenheid wordt geboden aan een mooie groep met mensen. Een hartverwarmende organisatie uit onze regio.
Het doel was de online zichtbaarheid vergroten, meer bekendheid realiseren en het inleveren van spullen te stimuleren.
Online zichtbaarheid vergroot
Doelgerichte website
Eenvoudige userflows

Cees Koenraad.
Restore

Fijn wanneer je werkt met een club mensen die de vertaalslag kunnen maken om vervolgens vanuit strategie de juiste keuze maken in het ontwerp en uitvoering. Dan weet je dat het goed zit.

Pre loved promotions.
Strategie
Merkidentiteit . Merkstrategie . Propositie . Transitie
Voorafgaand aan de opdracht hebben we met het Restore en ACV team strategiesessies gehad om de brandstory en de merkbelofte op te halen. We hebben een drietal persona’s geïdentificeerd die primair de winkels bezoeken. Dit is het uitgangspunt geweest voor de uitwerking van de communicatie.
Studiowerk
Branding . Huisstijl
Website
Onze strategie hebben we vertaald in het bouwen van een platform met een eenvoudige userflow, waardoor alle informatie goed vindbaar is en je zin hebt om snel langs te gaan bij één van de winkels. Na de lancering zagen we in onze metingen dat de bezoekersduur verhoogd werd en dat de informatie goed werd gevonden.
Behaal je doelen met ons stappenplan.
Met onze bewezen effectieve aanpak behaal je je ambities, boek je meetbare successen en ga je voor resultaat.

Bekijk ook onze andere cases.
NEON.
Een netwerk voor en door ondernemers
NEON is het netwerk voor en door ondernemers en bedrijven in de agro en food: van bakkers tot pluimveehouders en van kennisinstituten tot producenten. NEON gelooft dat een netwerk met aandacht voor ondernemerschap en het leren van elkaar de sector als geheel sterker maakt.