De successtory van

Progenta.

Uitblinkers in expertise.

Deze vloerspecialisten staan ruim 30 jaar aan de absolute top als het gaat om optimaal onderhouden van vloeren wereldwijd. De innovatieve aanpak van Progenta zorgt ervoor dat een vloer 5 tot 7 jaar langer meegaat en is dus enorm duurzaam.

Progenta wilde graag het duurzame vloeronderhoudsconcept beter in de markt zetten, waarbij de kernwaarden en expertise van het familiebedrijf goed belicht zouden worden. Het resultaat mag er wezen met een duidelijke boodschap die staat en een multiple aanpak om rendement te realiseren.

Marijn van Dijkhuizen & Monique Zuure.

Progenta

Een fantastisch bedrijf die alles mogelijk maakt voor je. Ze weten onze gedachten te vertalen naar creatieve uitingen. Vervolgens zorgen ze voor een uitwerking die echt effect heeft in hoe wij ons willen presenteren.

Fonkel nieuwe merkstrategie.

Strategie

Merkidentiteit . Merkstrategie . Propositie . Transitie

Mens, meesterschap & milieu zijn de kernwaarden van Progenta. Deze elementen zijn met elkaar verbonden in de cirkels die kenmerkend zijn voor de brand visibility. Ons haakje voor de campagne is het contrast tussen de enorme snelheid van werken door de experts en de innovatieve producten en duurzaamheidsaanpak. Tegenwoordig moet alles namelijk snel en kort gedaan worden, maar dit hoeft niet van slechte invloed te zijn op de levensduur van jouw vloer.

Studiowerk

Branding . Huisstijl

Website

Op de website van Progenta straalt de innovatie en expertise je tegemoet. Het geeft inzicht en antwoord op het onderhoud van de verschillende vloeren en markten. Grote focus is gelegd op de circulaire aanpak en de eigen vlekacademie waar vakkennis wordt doorgegeven.

Marketingmiddelen

Vanuit onze studio hebben we het hele pakket van o.a. visitekaartjes, offertemappen, e-mailhandtekeningen en PowerPoint presentatie een touch up gegeven. De krachtige huisstijl toont dat Progenta uitblinkers zijn in expertise

Film

De visie en aanpak zijn samengevat in een sterke bedrijfsfilm die getoond wordt tijdens presentaties. We nemen de kijkers mee in het verhaal van meesterschap, mens en milieu. Voor de film hebben we opnamen gemaakt op de werkvloer en dit hebben we afgewisseld met graphic motions om het duurzame concept goed te kunnen presenteren.

Saleskit

Zien is geloven en dat is zeker zo wanneer het gaat om een schone vloer. Met verschillende samples laat Progenta zien hoe schoon er bij een expert uitziet. Speciaal voor deze samples hebben we een kit ontwikkeld van vilt met een geweldige uitstraling. Dit is nog eens krachtig presenteren.

Floorlifecycle presentatie

Een ingewikkeld verhaal samenvatten in een praatplaat die in een oogopslag duidelijk maakt wat de circulaire aanpak is en dat deze aanpak succes heeft binnen de hele keten.

Activatie

Werving . Salescampagne . Leadgeneration . Conversie

Presentatiestand

Speciaal voor de intermediairs hebben we een stand ontwikkeld zodat de innovatieve techniek en materialen goed gepresenteerd worden. Het is een schaalbare eyecatcher geworden met een interactieve zuil. De presentatiestand werkt rendement verhogend. Want zodra je ziet hoe het werkt, ben je overtuigd

Branche event

Vanuit de vernieuwde showroom pakte Progenta de ultieme kans zich te presenteren bij de branchevereniging van vloerexperts. Niets werd aan het toeval overgelaten om de boodschap over te brengen aan de bezoekers. De speech, productpresentatie, film, entertainment, en meer vormden een compleet en wonderschoon verhaal over de vloerexperts met een missie.

Behaal je doelen met ons stappenplan.

Met onze bewezen effectieve aanpak behaal je je ambities, boek je meetbare successen en ga je voor resultaat.

Bekijk ook onze andere cases.

Rodenburg.

Tim Rodenburg

Briljante bouwers van toonaangevende panden, klinieken en praktijken dat is Rodenburg. Wat ze anders maakt is een out of the box visie en een waanzinnig oog voor de opdrachtgever, waarbij sfeer en beleving voorop staat in het ontwerp.

Ziekenhuis Gelderse Vallei.

Edwin Schrass

Het gerenommeerde Ziekenhuis Gelderse Vallei gevestigd in het de Foodvalley Regio, is koploper op het gebied van voeding, beweging en slaap. Dagelijks geven zij met alle teams en afdelingen de meest optimale zorg en dat doen zij met liefde.

VST Telecom & ICT.

Wim van Silfhout

Weten waar het in het maken van contact echt om draait; het aangaan van een betrouwbare verbinding met elkaar. Dat is waarom VST zorgt voor de best bereikbare werkplek op het gebied van zakelijke telefonie, ICT-diensten en het inrichten ervan. Als excellent partner van KPN zorgen zij voor dienstverlening en service op het hoogte niveau.

Contact.

Wil je weten hoe jij je doel kan bereiken? Creatieve ideeën met resultaat? Laat je gegevens achter en we bellen je voor een afspraak!