Regio Foodvalley is per 1 januari 2017 verantwoordelijk voor de regiotaxi en heeft een nieuwe naam gekregen. Met de Valleihopper kunnen mensen, waarvoor openbaar vervoer geen oplossing is, toch reizen door de regio. Bij een nieuwe naam hoort dan ook een andere uitstraling. Youngwise stak de Valleihopper in een nieuw jasje.
Een sterke branding zorgt voor een goed gevoel. De eerste indruk is immers goud waard. Daar hoort een eigen identiteit bij. Wij verzorgden een nieuwe huisstijl, van drukwerk tot en met de website. Hierbij hebben we gekeken naar de stijl van de FoodValley regio. Om toch te zorgen voor herkenning hebben we elementen gebruikt van de Regio FoodValley.
Om de boodschap en de huisstijl te ondersteunen maakte onze huisfotograaf frisse en vrolijke foto’s van reizigers en de medewerkers van de Valleihopper. Met als doel herkenning en vertrouwen te creëren bij de bezoeker van de website.
Bekijk de site op Valleihopper.nl.
Bent u benieuwd wat we voor uw bedrijf kunnen betekenen?
© 2004 - 2023 | Youngwise B.V. - Het bureau uit Ede voor live communicatie & event marketing.