Services.

Strategie

De successtory van

PBC Group.

De experts in klanttevredenheid.

De experts van PBC Group weten als geen ander hoe belangrijk klantgerichte communicatie en servicevaardigheden zijn. Door hun unieke aanpak en innovatieve trainingen halen ze het beste uit teams naar boven. Met een gemiddelde klanttevredenheid van 98% bewijst PBC Group keer op keer dat topteams niet geboren worden, maar getraind.

In onze strategiesessies kwamen de heren van PBC Group erachter dat er in de technische branche veel onbekendheid is op het gebied van klantcontact, service en communicatie. Zo ontstond het eerste doel. Een krachtige merkidentiteit en een nieuw sterk label dat hierop inspeelt: www.trainjevakteam.nl. The next step was een leadgenererend stappenplan en een effectieve salesfunnel voor de directeuren in de technische branche. Samen met een effectieve awareness campagne op social media en Google Ads zorgt het voor een krachtige basis in een kansrijke markt. Of course volledig in lijn met de visie van PBC Group.

Sterk nieuw label

Impact campagne

New brand identity

Bart Gerritsen.

PBC Group

Tijdens het traject werden we voortdurend met huiswerk op pad gestuurd om nog beter te begrijpen waar de behoeften van de doelgroep liggen. Dit heeft ervoor gezorgd dat onze nieuwe strategie, website en branding volledig aansluiten bij de doelgroep!

Van idee naar new label.

Strategie

Merkidentiteit . Merkstrategie . Propositie . Transitie

Voor PBC Group hebben we een brand new merkidentiteit en strategie ontwikkeld die hun visie en missie versterken. Persona-onderzoek gaf ons inzicht in de behoeften van de doelgroep. Hieruit volgde een strategische aanpak, waarbij we een mix van verschillende marketingmiddelen hebben ingezet.

We creëerden een brandidentity precies in lijn met PBC Group en deelden waardevolle content om vertrouwen op te bouwen. Dit is een sterke basis voor leadgeneratie in de komende tijd.

Studiowerk

Branding . Huisstijl

De bestaande identity van PBC Group is verwerkt in het nieuwe label. De huisstijl is doorgevoerd in alle communicatiemiddelen, waaronder de nieuwe website, het stappenplan, trainingsbrochures en social media visuals. Hierdoor valt PBC Group op in de markt en wordt consistent herkend door de doelgroep.

Activatie

Werving . Salescampagne . Leadgeneration . Conversie

Website met krachtig label

We ontwikkelden een aantrekkelijke en gebruiksvriendelijke website voor trainjevakteam.nl, die visueel uitblinkt en strategisch is opgebouwd om bezoekers soepel naar conversie te leiden. Met slimme call-to-actions en inspirerende content hebben we de klantreis geoptimaliseerd.

Lead genererend stappenplan

The first step in the customer journey: Het effectieve stappenplan wekt de eerste interesse voor potentiële klanten, wat zorgt voor een constante stroom van leads.

Efficiënte salesfunnel

De geautomatiseerde salesfunnel stroomlijnt het verkoopproces en geeft waardevolle informatie aan de doelgroep.

Duidelijke trainingsbrochures

We ontwikkelden informatieve en visueel aantrekkelijke brochures die de waarde en impact van de trainingsprogramma’s van PBC Group duidelijk overbrengen, wat potentiële klanten inspireert en overtuigt.

Gerichte campagnes

Met krachtige social media campagnes hebben we de zichtbaarheid en betrokkenheid van PBC Group vergroot. Deze campagnes hebben geleid tot meer interactie, een versterkte merkidentiteit en een loyale klantenbasis.

Behaal je doelen met ons stappenplan.

Met onze bewezen effectieve aanpak behaal je je ambities, boek je meetbare successen en ga je voor resultaat.

Whitepaper
Website
Social media

Bekijk ook onze andere cases.

De Vree & Sliepen.

Ted van der Netten van Stigt

Bouwen op het hoogste niveau, dat is wat De Vree en Sliepen doet in de regio Rivierenland. Of ze nu nieuwbouw realiseren of een bestaand gebouw renoveren, alles is van waarde en dat doen zij al vanaf 1889 met hart en ziel.

Progenta.

Marijn van Dijkhuizen & Monique Zuure

Deze vloerspecialisten staan ruim 30 jaar aan de absolute top als het gaat om optimaal onderhouden van vloeren wereldwijd. De innovatieve aanpak van Progenta zorgt ervoor dat een vloer 5 tot 7 jaar langer meegaat en is dus enorm duurzaam.

Ziekenhuis Gelderse Vallei.

Edwin Schrass

Het gerenommeerde Ziekenhuis Gelderse Vallei gevestigd in het de Foodvalley Regio, is koploper op het gebied van voeding, beweging en slaap. Dagelijks geven zij met alle teams en afdelingen de meest optimale zorg en dat doen zij met liefde.

Contact.

Wil je weten hoe jij je doel kan bereiken? Creatieve ideeën met resultaat? Laat je gegevens achter en we bellen je voor een afspraak!