De successtory van
Ingenious.
Verbindende pionier in vastgoed.
Ingenious is de next level gebiedsontwikkelaar. Een mooie wereld begint bij inspirerend leven, wonen en werken. Noem ons creators, visiedenkers, investeerders, gebiedsontwikkelaars of vernieuwers in vastgoed. Dit is wie wij zijn en dit is waar Ingenious voor staat.
Wij zijn de kracht achter verandering en vernieuwing; wij brengen belangen bij elkaar. Wij geloven erin dat grenzen er zijn om verlegd te worden. Met unieke ontwerpen, bijzondere bouwstijlen en belevingsvolle buitenruimtes transformeren wij het uitzicht. Daarmee vernieuwen wij de manier waarop je écht leeft.
Brand identity
Strategische aanpak
Impact website

Johan van den Essenburg.
Eigenaar

Met de nieuwe strategie, uitstraling en het jubileumevent hebben we laten zien waar Ingenious voor staat: lef, vernieuwing en verbinding. Zeker het event was zonder Youngwise niet zo’n succes geworden.

Connect the spots
We hadden drie heldere doelen: creëer een brandpropositie die unieke waarde van Ingenious in één oogopslag duidelijk maakt, een opvallende en innovatieve website én organiseer een jubileumevent dat hun 15-jarig bestaan onvergetelijk maakt. En het resultaat mag er zijn. Met een ijzersterke propositie, next level website en een onvergetelijk jubileumevent positioneert Ingenious zich als dé verbindende kracht in de vastgoedsector.
Strategie
Merkidentiteit . Merkstrategie . Propositie . Transitie
Ingenious stond al bekend als pionier in vastgoed, maar het was tijd om dat verhaal nóg sterker te maken. Met lef, trots en vernieuwing als rode draad hebben we een ijzersterke propositie ontwikkeld die meteen duidelijk maakt waar Ingenious voor staat: unieke plekken creëren waar mensen leven, werken en wonen.
We hebben hun identiteit naar een next level getild, met een brandstory die raakt en een uitstraling die indruk maakt. De boodschap? Ingenious durft te dromen én te doen. Deze strategie laat hen niet alleen opvallen in de markt, maar positioneert Ingenious als dé verbindende kracht in vastgoed, klaar om grenzen te blijven verleggen.
Studiowerk
Branding . Huisstijl . Eventhuisstijl
We behielden de herkenbaarheid, maar gaven alles een krachtige update: moderne kleuren en een visuele stijl die vernieuwend én professioneel voelt. Deze branding laat zien wie Ingenious is én waar ze naartoe gaan.
Exclusieve & persoonlijke uitnodigingen
De uitnodigingen voor het jubileumevent waren een blikvanger op zich. Met een opvallend design en speelse details straalden ze de exclusiviteit en trots van Ingenious uit. Elke uitnodiging voelde als een persoonlijke boodschap en zette meteen de toon voor een onvergetelijk event.
Behaal je doelen met ons stappenplan.
Met onze bewezen effectieve aanpak behaal je je ambities, boek je meetbare successen en ga je voor resultaat.
Onvergetelijk jubileumevent
Het 15-jarig jubileum was een unieke ervaring waarin verbinding en trots centraal stonden. Met een indrukwekkende aankleding, bijzondere details en een sfeer die perfect aansloot bij de identiteit van Ingenious, werd het een dag om nooit te vergeten. Een moment om relaties te versterken en de waarde van Ingenious te vieren.
Bekijk ook onze andere cases.
RobinRocks.
Roger Berger
RobinRocks is de digitale assistent die bedrijfsmakelaars helpt om tijd te besparen en foutloos te werken. Met slimme technologie en realtime inzichten nemen ze repetitieve taken over, zodat makelaars zich kunnen richten op wat écht telt: deals sluiten en relaties versterken. Of het nu gaat om databeheer of het schrijven van vastgoedteksten, RobinRocks maakt vastgoedmanagement eenvoudiger, sneller en slimmer.
Van Driesten Harskamp.
Anne van Driesten
Dit prachtige familiebedrijf bestaat niet voor niets al 100 jaar. Al jaren bouwen ze op een hele belangrijke waarde, namelijk samenwerken. Het is de kunst van verbinden, de juiste partijen bij elkaar brengen en krachten bundelen. Als verbindende bouwer weten ze als geen ander hoe dit moet.