De successtory van
Van Driesten Harskamp.
Krachtige eventbranding voor 100 jaar Van Driesten Harskamp.
Dit prachtige familiebedrijf bestaat niet voor niets al 100 jaar. Al jaren bouwen ze op een hele belangrijke waarde, namelijk samenwerken. Het is de kunst van verbinden, de juiste partijen bij elkaar brengen en krachten bundelen. Als verbindende bouwer weten ze als geen ander hoe dit moet.
Vieren doe je samen. Onze opdracht was duidelijk, het creëren van een consistente eventbranding en zorgen voor een goede opkomst tijdens de relatiedag én open dag. De volledige eventbranding, het uitnodigingstraject, de eventsite en de online campagnes hebben we verzorgd. Het resultaat? Twee events die indruk maakte en Van Driesten Harskamp stevig op de kaart zette als marktleider in de regio.
Eventbranding
Uitnodigings- traject
Online- en offlinecampagnes
Anne van Driesten.
Van Driesten Harskamp
Door de goede voorbereidingen van Youngwise en succesvolle opkomst hebben wij zelf optimaal kunnen genieten van de jubileum events!
Onvergetelijk jubileum voor bouwbedrijf Van Driesten Harskamp.
Strategie
Merkidentiteit . Merkstrategie . Propositie . Transitie
Bij de ontwikkeling van de eventbranding hebben we ons gericht op het versterken van de brandidentity van Van Driesten Harskamp. Door gebruik te maken van hun kernwaarden en visuele elementen hebben we een herkenbare uitstraling gecreëerd die precies bij ze past. Het uitnodigingstraject was gericht op het effectief bereiken en activeren van de doelgroep. Met een mix van offline- en onlinemiddelen, zoals gepersonaliseerde uitnodigingen, city displays, social media campagnes en e-mailcampagnes hebben we gezorgd voor een enorme opkomst. Duizenden mensen hebben kennis gemaakt met dit mooie bouwbedrijf uit Harskamp.
Studiowerk
Branding . Huisstijl
Van logo’s tot typografie en beeldgebruik, alles werd ontworpen om een consistente en herkenbare uitstraling te creëren. Het resultaat is een visueel aantrekkelijke en professionele look die het doel en uitstraling van het evenement perfect weergaf.
Activatie
Werving . Salescampagne . Leadgeneration . Conversie
Eventbranding
We hebben een unieke eventbranding ontwikkeld voor de relatiedag en open dag: “100 jaar BIJ Van Driesten”. Dit omvatte een volledige visuele identiteit die perfect aansloot bij dit jubileumthema.
Opvallende landingspagina’sWe hebben speciale landingspagina's gecreëerd die volledig in het thema van beide events stonden. Deze pagina’s gaven de bezoekers alle informatie en ze konden zich eenvoudig aanmelden.
Uitnodigingstraject voor de relatiedagEen gepersonaliseerde uitnodiging die op je deurmat valt, dat heeft waarde. Deze uitnodiging en een aantal reminder e-mails (in hetzelfde thema) hebben gezorgd voor een fantastische opkomst.
Eventcampagne voor de open dagDe eventcampagne bestond uit een mix van social media (gesponsorde) content, gave city displays en aantrekkelijke advertenties in de plaatselijke kranten. Dit zorgde voor een breed bereik en maximale zichtbaarheid voor het evenement door de hele regio.
EventsigningOm de sfeer en branding van het evenement te versterken, hebben we toffe eventsigning ontworpen. Dit omvatte bouwhekdoeken, banners, een megagrote tijdlijn en andere elementen die zorgden voor een feestelijke en indrukwekkende uitstraling tijdens de events!