Voor Rodenburg Bouwkundige Brandpreventie hebben we het beursconcept bedacht voor de bouwbeurs op basis van het ‘good old’ AIDA principe. Want wil je enigszins de aandacht hebben van de grote groep beursbezoekers, die stand na stand en hal na hal bezoeken, dan moet je opvallen.
Een gestructureerd plan tot gevolg, hierin een korte samenvatting:
We hebben daarnaast meegedacht om de communicatie aan te laten sluiten op het beursconcept waardoor er een lijn ontstond op het gebied van de uitstraling, de huisstijl en het verhaal.
Vervolgens hebben we het enthousiaste team van Rodenburg een beurstraining gegeven waardoor ze de boodschap goed in het visier kregen en inzicht kregen de bezoekersprofielen.
Tijdens de beurs ontving Rodenburg veel enthousiaste reacties en werden er een groot aantal matches gemaakt. Deze goede contacten zorgden ervoor dat Rodenburg zeer tevreden was over de deelname aan deze beurs en zeker nadat ze waren uitgeroepen tot een van de best scorende bedrijven op de Bouwbeurs!
Bent u benieuwd wat we voor uw bedrijf kunnen betekenen?
© 2004 - 2023 | Youngwise B.V. - Het bureau uit Ede voor live communicatie & event marketing.