MRDH en Provincie Zuid-Holland

Hoe gaan de Metropoolregio Rotterdam Den Haag (MRDH) en de Provincie Zuid-Holland zich samen positioneren op het ITS congres? Dat was de vraag van deze twee partijen waar wij wel raad mee weten!

Beursconcept

We zijn gestart met het bedenken van een beursconcept. Bezoekers weten nu dat ze voor innovatieve mobiliteitsconcepten in de regio moeten zijn. Je kunt er namelijk innovaties in de verschillende fases testen, uitrollen en lanceren. Dit concept hebben we uitgewerkt in een ontwerp. Zo is er gekozen om een netwerkpatroon op de muren ook door te laten lopen op de grond.

Innovaties als eyecatcher

De verschillende fases van het concept (testen, uitrollen en lanceren) moest een aandachttrekker worden. Hoe? Het antwoord was: innovaties uit de regio laten zien! Het vinden van toffe innovaties bleek een lastige klus, innovaties zijn vaak in de test fase en moeten wel werken op de beurs. Dat is toch gelukt! We hebben op drie zuilen innovaties laten zien. Voor één van de zuilen hadden we de snelst opvouwbare elektrische scooter van Stigo. Dit trok de aandacht, bezoekers wilden graag een rondje rijden en zo kwamen we in gesprek met de bezoeker. Op de andere zuilen was de autonoom varende watertaxi van Rotterdam te zien en de volgende generatie bushalte van EVAnet.

Show me the innovations

Eén van de pronkstukken was de XL tablet. Voor deze XL tablet hebben we een website in huis gebouwd waar je in één oogopslag zag wat voor soort innovaties er in de regio zijn in de verschillende fases; testen, uitrollen en lanceren. Per innovatie was er een video beschikbaar. Dit was een heel handig praatstuk om de bezoeker een indruk te geven van de innovaties in de regio.

Leadgenerator

Voor de geïnteresseerde bezoeker in de regio hadden we een leadgenerator ontwikkeld. De bezoeker kon zijn gegevens achter laten op een iPad en kreeg direct ’s avonds een e-mail over zijn bezoek aan de stand. Het mailprogramma Youngsend is gebruikt om dit vlekkeloos te laten verlopen. Na de beurs is er een mooie lijst met leads aangeleverd bij de opdrachtgever.

Standbemanning

Naast het bedenken van het concept en ontwerpen van de beursstand zijn we zelf ook alle dagen aanwezig geweest in de stand als standbemanning. Het is een succesvolle beurs geweest met waardevolle leads en positieve reacties.

Bent u benieuwd wat we voor uw bedrijf kunnen betekenen?

Neem vrijblijvend contact met ons op.

© 2004 - 2019 | Youngwise B.V. - Het bureau uit Ede voor live communicatie & event marketing. Werkzaam in de regio Ede, Veenendaal, Rhenen e.o.