De Meesterknecht is een juridisch platform die op afstand en on demand de rol van een extra medewerker en paralegal vervult. De Meesterknecht is in het leven geroepen door advocaten met jarenlange ervaring in de advocatuur en met bedrijfsmanagement. Zij weten uit ervaring hoe ingewikkeld het kan zijn om de pieken en dalen in workload te vertalen naar inzet van extra personeel. Personeel brengt risico’s en kosten met zich mee en voor een goede begeleiding is vaak geen of weinig tijd. Met De Meesterknecht loop je geen personele risico’s en ben je geen tijd kwijt aan de begeleiding van medewerkers.
Voor De Meesterknecht is een hele nieuwe website ontworpen, die perfect aansluit op de wensen en benodigdheden van de doelgroep, namelijk de advocaat of jurist. Voor De Meesterknecht hebben we een website ontwikkeld die zowel op mobiel als desktop volledig tot zijn recht komt. In de site zijn een aantal formulieren verwerkt waarmee de bezoeker snel en gemakkelijk contact met De Meesterknecht kan opnemen of zelfs direct een zaak ingediend kan worden met diverse bijlagen. Het ontwerp is vanaf de grond opgebouwd tot De Meesterknecht thema. De techniek achter de website is op basis van het CMS WordPress en aan de beheerkant uitgebreid met functionaliteit die specifiek is ontwikkeld voor De Meesterknecht.
Het uiltje is ‘het’ symbool voor De Meesterknecht. Hij is er in alle soorten en maten terug te vinden en begeleid je zo door de pagina’s heen. Alle iconen en animaties zijn persoonlijk voor De Meesterknecht ontworpen, dit maakt deze website tot een uniek ontwerp.
De kleuren van de website zijn speciaal bij het ontwerp uitgekozen, ze hebben namelijk ieder een eigen doeltreffende betekenis. Zo staat de kleur blauw voor; behoefte aan zekerheid, volhardend tot het doel is bereikt, ambitieus en plichtsbesef. De kleur oranje staat voor; rustig, kalm, geduldig, zelfverzekerd, behoudend en een echt gevoelsmens.
Op 17 januari 2018 is De Meesterknecht gelanceerd met een grootse PR campagne. Alle media vanaf businessmagazines, kranten, vakliteratuur, iedereen heeft het persbericht ontvangen. Vervolgens is de online marketing campagne gestart met speciaal geschreven blogposts en updates die via LinkedInpagina van De Meesterknecht geboost worden. Om ervoor te zorgen dat meer mensen bekend worden met de Paralegal Services van De Meesterknecht, hebben wij paralel een Google Adwords campagne opgezet. We monitoren continue de resultaten en sturen bij daar waar nodig.
Tot slot hebben we ook de brochure ontwikkeld waarin de dienstverlening van De Meesterknecht wordt verteld en hebben we een speciale direct marketing campagne ontwikkeld. Op deze manier wordt in korte tijd De Meesterknecht bekend bij in advocatenland.
We zijn enorm trots op de samenwerking en het resultaat. Benieuwd naar de website, kijk dan op: www.demeesterknecht.nl
Bent u benieuwd wat we voor uw bedrijf kunnen betekenen?
© 2004 - 2023 | Youngwise B.V. - Het bureau uit Ede voor live communicatie & event marketing.