In een rap tempo zijn we aan de slag gegaan met het logo, beeldmerk en de huisstijl. Van daaruit hebben we het hele pakket aan huisstijldragers ontwikkeld zoals briefpapier, visitekaartjes, e-mail handtekening, enz.
Vervolgens zijn we aan de slag gegaan met de website. Want wanneer je prachtige gietvloeren maakt en bij je opdrachtgevers pareltjes van projecten aflevert dan is het belangrijk dat je website in een oogopslag vertelt wat je doet. Een homepage met grote sfeerfoto’s van prachtige projecten is het eerste wat je ziet wanneer je de site van Artway bekijkt.
Vervolgens is de traffic op de site zodanig ontwikkeld dat de bezoeker vanuit het ene idee naar het andere idee wordt geleid, om vervolgens naar het actie moment over te gaan. Namelijk het contact opnemen, offerte aanvragen of afspraak plannen.
De website is zodanig ontwikkeld dat de mensen van Artway zelf eenvoudig de teksten kunnen wijzigen, artikelen kunnen toevoegen en foto’s wijzigen. Daardoor zijn ze enorm flexibel in het bijwerken van de site. Ook is de website volledig voorzien van de SEO tools om ervoor te zorgen dat Artway op de gewenste zoekwoorden hoog komt te staan bij de zoekmachines zoals Google.
Bent u benieuwd wat we voor uw bedrijf kunnen betekenen?
© 2004 - 2023 | Youngwise B.V. - Het bureau uit Ede voor live communicatie & event marketing.