Albert Heijn

Voor de opening van een nieuwe Albert Heijn hebben we een onvergetelijk publieksevent opgezet. De opgezette spaar-en-win actie was een daverend succes en er zijn maar liefst 20.000 spaarkaarten ingeleverd. Tijdens de openings happening werd door niemand minder dan Gaston Starreveld twee auto’s verloot en vele andere prijzen. Kortom een compleet volksfeest rondom de openingshandeling. Met optredens van Hans Klok, Antje Monteiro en Jeroen van der Boom.

We waren betrokken bij de totale productie en regie van communicatie, vormgeving, (veiligheids-) organisatie, stage management.

In coproductie met Hans de Jong Totaalorganisatiebureau.

 

Enkele foto’s van dit project:

Bent u benieuwd wat we voor uw bedrijf kunnen betekenen?

Neem vrijblijvend contact met ons op.

© 2004 - 2017 | Youngwise B.V. - Het bureau uit Ede voor live communicatie & event marketing. Werkzaam in de regio Ede, Veenendaal, Rhenen e.o.